Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Εφτασε...............

Eπιρρεασμενη απο την αναρτηση της Ελενας,

που μιλαει για πολεμο,μου ειρθε στο μυαλο μου

ενα σκηνικο απο το μαγαζι.

Μα ναι πολεμος ειναι καθημερινος.

Παρασκευη πρωι ,γυρω στις 9.

Καθονται εξω τρεις εργατες απο την διπλανη οικοδομη.

Τρεις ελληνικους ,μου λενε

Ενας μετριος, ενας βαρυγλυκος και ενας σκετος.

Οκ λεω.

Τους πηγαινω και τι μου λενε;

Καλα μονο τρια νερα εφερες;

Να σας φερω μια κανατα;

Μπαααααα θα ζεσταθει.

Ας μην μιλησω λεω.

Παω μεσα στο μαγαζι και
σκαει μυτη και αλλος στην παρεα.

Εναν με ολιγη λεει.

Οκ.........

Τον παω και μου λενε οι αλλοι
φερε μας και τρια ποτηρια νερο ακομα.

Τα πηγαινω και παιρνω τα αδεια.

Να σου και αλλος στην παρεα.

Εναν μετριο ,λεει.

Παω τον καφε και πριν μπω στο μαγαζι μεσα

φερε μας αλλα τρια ποτηρια νερο.

Πισω μου σ εχω σατανα λεω εγω.

Να σου και αλλοι δυο στην ιδια παρεα.

Εναν μετριο και εναν γλυκο ,φωναζουν.

Τους πηγαινω και αυτους .

Σε πεντε λεπτα ακουω.......

Φερε μας αλλα δυο ποτηρια νερο............

Σας πληροφορω πως την μια ωρα που καθησαν στο μαγαζι ,

δεν ξερω ποσα ποτηρια με νερο τους πηγα,
και ποσες φορες επλυνα τα ποτηρια.

Εγω ξερω μονο πως τα ποδια μου και τα νευρα μου

εγιναν κομματια πρωινιατικα.

Και ολα αυτα για 7 ολοκληρα ευρο.

Ε αν δεν ειναι αυτος πολεμος για πειτε μου εσεις

ποιος ειναι;



Δεν υπάρχουν σχόλια: