Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Ονειρα

Δεν θυμαμαι ποτε τα ονειρα που βλεπω στον υπνο μου.Μολλις ξυπνησω τα ξεχναω αμεσως.Ομως σχεδον παντα θυμαμαι τα ονειρα που βλεπω την μερα.Μου αρεσει πολυ να ονειρευομαι.Να κοιταω στο κενο και ο νους μου να ταξιδευει.κανω εναν δικο μου κοσμο εξω απο αυτον που ζω .Ονειρευομαι ταξιδια,γευσεις,αρωματα,μα πανω απ ολα ονειρευομαι μια ζωη που δεν υπαρχει,μια ουτοπια,μια αλλη διασταση.Μου αρεσει πολυ να ταξιδευω με αυτον τον τροπο.Ηρεμω.Δεν ακουω τιποτα ,δεν σκεφτομαι για κατι ,μονον ονειρευομαι.Ταξιδευω καπου με τα ματια της φαντασιας και κανω εναν κοσμο δικο μου.Εκει ειμαι καλα .Προβληματα δεν υπαρχουν και φασαριες.Kαθησμενη πισω απο ενα τζαμι κοιταω εξω αλλα δεν βλεπω τιποτα.Καπνιζω και ονειρευομαι.Αλλος τροπος φυγης δεν υπαρχει .Η πραγματικοτητα σκληρη δεν μου αρεσει.Τα προβληματα πολλα,το ανχος περισσευει.Καπως πρεπει να καταλαγιασω την φουρτουνα που εχω μεσα μου.Στα ονειρα μου βρησκω την γαληνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: